h1

Jula

juli 1, 2012 @ 19:31

Idag var det äntligen dags för den årliga Jula BK loppisen.
Efter festen dagen innan var två av mina kompanjoner (som var så pigga på att följa med bara timmar tidigare)
nere för räkning men vi var tre tappra som trotsade regnet.

Jag ville ha en pinnstol och hittade flera men såklart blev det budgivning för alla.
Sket i det och hörde att det gick upp till 900 kronor. Blev ändå en stol och en bok för mig.
Bänken som tjejerna på bilden bär var jag sugen på men trodde att den skulle gå direkt och för en hel del.
Istället fick jag höra av tjejerna att den blev deras för 50 spänn! Åh, äh har ändå ingenstans att ha den.


Kommentera

