h1

Slagskämpe

juni 18, 2012 @ 23:02

Ikväll efter jobbet åkte vi för att fira min farmor som fyller 87 år, hipp hipp hurra för farmor idag!

Sen gick jag ut på promenad med Dino i regnet och när jag går och tänker att ”Åh vad mysigt att gå kvällspromenad med Dino”
hör jag morrningar och ser att han ryker ihop med nåt djur.
Jag stannar och tror jag kollar på Dino och ser då att han står mittemot det jag kollar på. En grävling!
Blir chockad i en sekund sen försöker jag komma på bästa sättet att få hans uppmärksamhet så jag vrålar ”Dino!”
och springer allt jag har nerför backen förbi slagskämparna och tack gode gud så springer Dino efter.
Blev så förvånad efteråt så jag gick och skratta för mig själv.

På väg hem kliade mina ögon och jag nös hejvilt. En sak jag absolut inte vill tänka på för jag vill ha hund
och jag vill ha honom i mitt ansikte och lukta på pälsen. Fuck allergin!

(Foto från en månad sen).

One comment

  1. Läskigt med grävling!!



Kommentera

