h1

Random bilder från min julafton

december 25, 2011 @ 10:04

2 kommentarer

  1. Ser super mysigt ut! Men utomhus bilden får mig att tänka: ”Helvete vad grönt!? Är det april?!” Tragiskt nog lika grönt hos mina föräldrar 😦 Hoppas verkligen att det ligger snö nästa jul, iaf den 29 december 2012, mycket viktigt datum för snön och minusgraderna! 😉
    KRAM


  2. haha, håller med föregående talare. shiiiiet vad grönt! en sådan grön jul har jag aldrig haft, inte ens när jag var vegetarian.. ;P



Kommentera

