h1

En söndag i oktober

oktober 23, 2011 @ 19:15

Tänkte visa lite av vad som blivit fångat på bild idag.

Gick ut en sväng med det senaste tillskottet i mina grannars familj, vi fick inte bekanta oss nåt vidare för hon sov hela tiden.

Annat var det med min lilla nisse, jag tror att han aldrig sover.

Jag gav mig ut på en bilresa upp i skogen för att hitta ett fint naturreservat, kunde inte hitta det fastän beskrivning
av min granne, får försöka en annan dag. Utan två negativa män i bilen ska tilläggas!

Gav mig ut på en lugn (och trååkig (men måste följa råden jag fått)) promenad.
Tog med mig kameran för att göra den lite roligare.

Och det här är jag idag (med rynkande näsa som vanligt när jag skrattar), fotat av A.

One comment

  1. åh, vad fina! gillar särskilt skogsbilden och den under. 🙂



Kommentera

