h1

I can’t help myself I want you and nobody else

oktober 16, 2011 @ 21:01

Idag blev jag så trött av att sitta hemma och glo vilket jag fått göra i 3 veckor (förutom jobb senaste veckan)
så jag tog bilen och stack ut på en liten fotoutflykt, körde runt åt random håll och hittade till en fin utsiktsplats.
Tyckte bilderna såg lite konstiga ut men tänkte inte mer på det förens jag kom hem och kollade isot (800) smart.
Jaja ut kom jag iallafall och jag lääängtar tills jag får ge mig ut och gå och springa igen! Hosta be gone!

One comment

  1. Urgulliga du ! Klarar allt när jag har vänner som du som står bakom ❤ Saknar dig också 🙂 Föresten, hur kan du tycka att de senaste bilderna ser konstiga ut, de är supervackra som vanligt! Du är grym på att ta kort babe.



Kommentera

