h1

Lunginflammation

september 29, 2011 @ 13:39

”Att du alltid råkar ut för allt” – Den meningen har jag hört av 4 människor de senaste dagarna.
Jag kan hålla med, är det inte borrelia så är det körtelfeber eller som nu lunginflammation.

Började må dåligt i fredags med hög feber och hosta, åkte till vårdcentralen där jag fick medicin för lunginflammation.
Det funkade inte så bra så idag när jag var där för att få läkarintyg till jobbet
fick jag utskrivet starkare penicillin (och mindre vilket är underbart för jag har svårt att svälja tabletter och igår kväll fastnade en i halsen så jag spydde upp den, mysigt) och hoppas verkligen det hjälper.

Har svårt att andas, svartnar för ögonen om jag ska gå till ett annat rum vilket
jag antar är för att jag inte fått i mig så mycket att äta sen i fredags. Och hosta, hosta, feber.
Är nu sjukskriven till nästa fredag vilket verkligen är himmelriket för min ekonomi men det finns inget jag kan göra.

One comment

  1. Åh bli frisk fina duu! ❤



Kommentera

