h1

Amsterdam

september 18, 2011 @ 8:48

För två veckor sen var vi i Amsterdam över helgen, det var A’s födelsedag och hans present från mig.
Amsterdam var en underbar stad som jag rekommenderar er att åka till om ni får chansen!
Hela staden består av kanaler och är lätt att hitta i, att folket talar bättre engelska än oss själva underlättade också.
Ett tips! Se upp för cyklister! Amsterdamborna cyklar praktiskt taget överallt och det går snabbt! Haha.

Vi hittade på lite allt möjligt, Anne Frank Huis (vilket var höjdpunkten för mig), besökte ett bryggeri, gick på en hel del marknader, käkade på kända The Pancake Bakery, gick ett bra tag inne på Waterstone’s och en stund inne på det 5 våninga(!) H&M.
Och så strosade vi runt och här kommer bilder:

Jag lovar att den här gorillan följde mig med blicken hela tiden!

Se! Jag sa ju det!

När vi kom in i Annes rum högg det till i magen på mig, vet inte om det var inbillning men det var speciellt.

Haha bästa bilden!

2 kommentarer

  1. Men vad mysigt det ser ut och vad fina bilder! Jag vill också åka på weekend!


  2. åh, så mysigt det ser ut! Kul att ni fick en härlig resa! 🙂



Kommentera

