h1

She’s only happy in the sun

juli 10, 2011 @ 21:25

När jag vaknar på morgonen har klockan den senaste tiden visat samma klockslag (8:09) scary
och jag studsar upp ur sängen på direkten. Har dock en sambo som är motsatt och som ääälskar att snooza.

Den bästa känslan måste vara när någon visar att man betyder något speciellt.

Jag är rädd för att bli övergiven.

Jag skulle vilja ha mer tid för saker jag älskar.

Jag ogillar människor som är falska.

Jag tycker om vatten. Snarare älskar vatten, när jag kommer i närheten av en sjö eller
liknande märker jag att jag släpper ut ett långt andetag som jag inte märkt att jag hållit.

Nu för tiden lyssnar jag helst på Beatles, Adele, Ray LaMontagne, fina ljudböcker som man redan läst på riktigt & den här.

Nu för tiden kikar jag helst på fina foton på webben och True Blood.

Bästa dagen på veckan är när man får göra det man känner för.

Folk brukar säga att jag är för snäll.

När jag blir arg så blir jag förbannad och stormar ut eller sitter och surar ett bra tag.

Jag grät senast ikväll, fast av den fina sorten. Skrattade så jag grät.

I sommar vill jag njuta av att gå utan jacka och ser fram emot ljumma nätter med nattdopp.

Kommentera

