h1

Min eftermiddag

juli 7, 2011 @ 23:20

Stack ner till sjön och fotade lite självporträtt.

Åkte och lunchade med mamma och åkte sen hem och började med att göra saft och mat.
Åh vad det luktade gott med ena stunden dill och andra vanilj och jordgubbar.
Ett tag såg köket ut som rena blodbadet eftersom jag tydligen inte kan sköta en spis normalt.

Gick ut på altanen och såg den här stackaren som låg där och såg ut som han sov.
Begravde den sen i rabatten.

Nu på kvällen hjälpte jag min granne att flytta sina hästar till en annan hage några km bort.
Påväg hem igen hamnade vi i ett regn och åskoväder.
Nu verkligen vräker regnet ner och A sa ”nu ska jag öppna dörren så ska du få höra nåt du verkligen gillar”
Sommarregn ♥ Nu måste jag sova, blir en lång arbetsdag imorgon 8-18:30.

2 kommentarer

  1. Uh, den där maten påminner om det jag lagade idag!


  2. du och dina självporträtt alltså. du är så jääkla ambitiös! kul och inspirerande för en tröttkorv som mig 🙂



Kommentera

