h1

Ledigt & kalas

juli 2, 2011 @ 22:49

I torsdags var jag ledig (vilket inte händer så där mitt i veckan så ofta) så jag passade på att ligga
på stranden och vara ute i solen hela dagen för typ första gången i sommar. Slappade lite på stranden
sen var det full fart hela dagen med tre små barn och bad och lek. På kvällen var vi på kalas och jag
fick några fina bilder på barnen. De två första har S, 4 år tagit, haha grym!

(Det var inget bra att vara ledig, brände mig på ryggen och har gått runt och lidit med den sträva skjortan
på jobbet i två dagar. Haha lika bra att jobba som en galning som vanligt.)

Kommentera

