h1

Skarpö

maj 14, 2011 @ 11:38

Var på Skarpö måndag-onsdag den här veckan och har inte hämtat mig än, haha.
Det var fullspäckade dagar och medan de andra tog det lugnt på kvällen stack jag ut och kollade ön.
Första kvällen sprang jag ner till hamnen och inte trodde jag att det skulle bli så långt, 7.5 km blev det totalt.
Blev lite stressigt när solen höll på att gå ner haha. Andra kvällen lånade jag en cykel, åh drömcykeln!

Fint var det iallafall och mycket att ta in (och äta), vi testade sammanlagt 67 drycker. Puh!
Tågresan hem gick mindre bra, satt fast på spåret i 2 timmar.

One comment

  1. men så mysigt det där såg ut då 🙂

    och du, den där vita hästen framför grand canyon blev svår.. jag såg ingen vit häst där! men jag skulle kunna photoshoppa ihop ngt om du vill? ;P hehe



Kommentera

