h1

I hate to turn up out of the blue uninvited but I couldn’t stay away

mars 26, 2011 @ 17:23

Stack ut för att springa för en stund sen, efter 3 km i liiiite för små skor fick jag gå på tå hem resten av vägen.
Haha fy fan vad snabbt man kan få skoskav. Det enda positiva var att det gjorde mindre ont när jag sprang
så jag sprang nog mer än vad jag hade gjort annars haha.

Bakade bröd förut, recept från min granne och så enkelt. Ska egentligen inte äta annat bröd än knäckebröd
men för det här brödet kan jag fuska lite haha.

Kommentera

