h1

I heard that your dreams came true I guess she gave you things…

mars 21, 2011 @ 22:09

… I didn’t give to you.

Det känns som det enda jag gör är att jobba haha, dagens pass från 9-18:20 gick iallafall förvånansvärt snabbt.
Det som är så härligt är att det börjar bli ljusare och ljusare för varje kväll som man åker hem ♥
Just nu sitter jag mest och väntar på att mitt hår ska torka så jag kan gå och lägga mig
och har ångest över att Adele spelar i Stockholm på onsdag och att jag inte kommer vara där.

Fin himmel ikväll.

One comment

  1. Wow fin bild önskar att jag skulle få se mer av solnedgången här, men solen försvinner bara bakom bergen långt före det är god natt dags.



Kommentera

