h1

Tre skott i skymningen

januari 16, 2011 @ 0:49

Ikväll har jag varit med jobbet i Alingsås på en mordgåta i ett underbart slott. Det var helt fantastiskt roligt!
Man fick först se en scen och sedan fick man följa skådespelarna en och en, vi var sju personer
som försökte dela på oss men jag tror vi missade några av scenerna ändå så det var mycket att ta in.
Medan vi åt trerätters så gick skådespelarna runt till varje bord och man fick ställa frågor.
Hela tiden var dem i karaktär och det var så roligt, jag fick ett erbjudande om att bli ens nya älskarinna
och sen fick jag en stackars tjej att gråta när jag frågade henne en sak haha.
Sen skulle man alltså gissa vem mördaren var, jag kom på det i sista stund när jag hörde två av mina
kollegor prata om nåt och då slog det mig. Så kul! Och det var en i vår grupp som vann så hon fick 2
biljetter dit på nån annan föreställning.

Rekommenderas varmt! Kolla här.

2 kommentarer

  1. Jag fick ditt sms! Vem var snubben du snackade om?


  2. men guuud vad roligt!!! 🙂 🙂



Kommentera

