h1

Bortsprungen hund

januari 12, 2011 @ 21:45

Idag har det varit en hel del, först jobb, sen till Skara för redovisning i skolan, till Skövde och hälsa på Therese
en sväng. Sen hem för att simma. När jag kom till badhuset var det en hund som sprang runt och ingen ägare i
närheten, fick jaga efter den runt jag vet inte hur många kvarter. Den försvann några gånger och när jag
märkte att det inte gick att få tag i honom så ringde jag till polisen och anmälde vart han var och att det
var en stövare. Hoppas den hittade hem, var ju förmodligen en jakthund som hade sprungit iväg.

En bild på mig och Therese från i somras.

Kommentera

