h1

2010

december 31, 2010 @ 16:17

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
– Flyttade hemifrån.

Vilka länder besökte du?
– Tyskland, Grekland & England.

Är det något du saknat år 2010 som du vill ha år 2011?
– Pengar haha.

Vilket datum från år 2010 kommer du alltid att minnas?
– Den 1 november när vi fick flytta in i lägenheten. Annars är det bara massa roliga minnen.

Vad var din största framgång 2010?
Att jag fick jobb + kom in på min utbildning.

Största misstaget?
Hm, kommer inte på nåt. Att jag drack av mjölken hahaha.

Har du varit sjuk eller skadat dig?

– Fick en släng av campolybacter av opastöriserad mjölk, sen har det varit en hel del förkylningar.
Skadade handleden så fick ett litet handledsskydd att ha på jobbet. Men inget större än så.

Bästa köpet?
– Hm, har inte gjort nåt större köp. Alla resor kanske.

Vad spenderade du mest pengar på?
– Resor och bensin.

Gjorde någonting dig riktigt glad?

– Att få bada i havet utomlands för första gången.

Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2010?
– Har gjort en liten lista på bra låtar som kom ut 2010. Och den här som jag påbörjade men glömde av i maj haha.
Annars kommer den här alltid påminna mig om den här sommaren. Vet inte hur många självporträtt jag fotade till den.

Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
– Gladare känns det som.

Vad önskar du att du gjort mer?
– Skrattat men det kan man aldrig göra för mycket.

Vad önskar du att du gjort mindre?
– Legat sjuk.

Favoritprogram på TV?
– Kollar sällan på TV, pensionärsjävlar isåfall haha. Bästa nyupptäckta serie jag följde på nätet: Being Erica.

Bästa boken du läste i år?
– The Hunger Games. Hann läsa 50 böcker i år hoppas på lika bra bokår 2011.

Årets bästa film?
– Inception. (Även om jag älskar Harry Potter och Eclipse).

Vad fick dig att må bra?
– Kameran, sommaren, djur, vänner, kärlek, film, musik, serier & böcker.

Vilka kändisar var du mest sugen på?
– Tom Hardy, Bear Grylls, Jensen Ackles, Robert Pattinson, Paul Wesley, Andy Samberg & Kai Booker (Being Erica)

Vem saknade du?
– Sumo.

De bästa nya människorna du träffade?
– Träffat så många med nytt jobb och skola, men Emelie & Sofia står högt i kurs.

Kommentera

