h1

Baby it’s cold outside

december 4, 2010 @ 20:51

Idag fotade jag lite julkort åt vänner. Tre barn och springande fram och tillbaka leder inte till så många
foton men nåt ska nog funka. Var bara där i 10 minuter sen drog vi in till Skövde och kollade runt.

Åh hela min kropp värker, grymt bra träning att jobba på en gård men nu beror inte värken på jobbet utan
på att jag lyckades halka under skottkärran på den glashala gårdsplanen haha, jag är sjukt klantig.

Psst, jag är finalist i veckans blogg hos Lilija. Finns inte så stor chans att vinna men rösta om ni vill (:

One comment

  1. åh så mysig!



Kommentera

