h1

Önskelista julen 2010

november 27, 2010 @ 12:07

1. Poster från photojojo eller kanske en camera strap buddy.
2. Reflexsskärm silver/vit 60 cm.
3. Tredje gången gillt önskar jag mig hörlurar med fjärrkontroll till min iPod.
4. Super Mariobros till Wii.
5. Presentkort på Ikea.
6. Filmer. Eclipse, Inception, Aladdin, Skönheten & odjuret haha.
7. Pocketböcker, kolla min önskelista på Amazon eller min tänker läsa lista här.
8. Mobil (Nokia 5230).
9. Mascara från Nivea. Nanodefinition black waterproof.
10. Pengar.
11. Presentkort på Din sko (behöver verkligen vinterkängor).
12. Har stått på min lista sen jag var 12 och Dixon dog. En strävhårig taxvalp! Awwwww.
13. Och när vi ändå är inne på extremt dyra julklappar kan vi lika gärna lägga till ett nytt
kamerahus a’la Nikon D700 haha! Har snöat in mig på fullformat.
14. A sa att jag önskade mig säkert kärlek så det får stå med ännu en gång.
(Jag blir alltid glad för upplevelser stora som små)
Åh och prenumeration på fotosidan!

Det var allt jag kom på för tillfället. Vad önskar ni er i år?

Kommentera

