h1

Resminne 1, Liverpool

november 6, 2010 @ 18:30

Åh bästa kvällen på länge var när vi var på The Cavern och skulle kolla på The Mersey Beatles.
Jag blev ensam där ett tag när bror gick till hotellet med L, tycker det är coolt att jag har varit själv på Cavern haha.
Det kom fram en engelsk kille och frågade: ”Where are you from?” ”Sweden!” ”Hur maaar doo?” Haha söt.

Iallafall ni som inte vet hur Cavern är så ligger det långt ner under marknivå. Litet. Varmt.
Det är varmt redan utan folk och svettigt när det är fullt haha.
Efter ett någon gång så började de spela ”Twist & Shout” och jävlar vilket röj, jag filmade en lite snutt i
början men sen var jag tvungen att dansa med alla andra. Kändes som om The Beatles var där ❤

(Tror det syns att bara en bild är fotad med min stora kamera och resten med den lilla haha)

Kommentera

