h1

Fredagsmys

november 5, 2010 @ 21:27

Äntligen helg! Sista dagen på länge på jobbet idag för på måndag börjar skolan med praktik, gaaah. Pirrigt.
Idag var mina grannar här innan jobbet, fullt hus med fyra barn haha. Vi fikade och spelade wii.
Ska visa bilder på lägenheten någon dag också. Nu har A tjatat på mig i flera timmar om en gris han
alltid haft räkningar i som han vill ha framme, jag försöker komma undan och säga att den nog försvunnit
i flytten eller att jag tappat den så den gick sönder men han ger sig inte. Vill inte ha den fula grisen framme hahaha.

För övrigt får sånt här mig varm i kroppen och att börja grina haha:

Kommentera

