h1

Helt slut

november 1, 2010 @ 19:18

Jag vet inte om det beror på många timmars förlorad sömn eller vad det är men min kropp
är helt knasig. De senaste dagarna har jag haft alla möjliga symptomer som kommer om vartannat.
Illamående, yrsel, feber, ont i magen och trötthet. Febern kom igår kväll men som tur var försvann den
på morgonen lagom till jobbet. Jobbade 8:30-18:20 och i början mådde jag så jävla dåligt men det
blev bättre framåt eftermiddagen. Imorgon var jag tydligen ledig och då ska jag bara ta det lugnt.
Har blivit mycket det senaste med flytt och resa, känner att jag behöver en lugn stund.
Här kommer iallafall ett smakprov från Liverpool, ett självporträtt vid Albert Dock.

2 kommentarer

  1. Japp, det är den och jag älskar alla färgerna! 🙂


  2. Oh! Jag måste ha alla bilderna, fixa det nu på din lediga dag! ;P



Kommentera

