h1

Just got to get me somewhere, somewhere that I can feel free

augusti 21, 2010 @ 22:28

Var ute och fotade en timme idag, var så nöjd när jag var där men när jag kom hem såg det inte lika bra ut haha.
Testade raw och fick hålla på i flera timmar för att få tag i en converter. Men att fota i raw är nog inget för mig.
Är nog för lat hahaha. Upptäckte också att jag hade haft iso 400 hela tiden. Bläää.
Ska nog göra om hela skiten, såg att det skulle blåsa imorgon också så det ska nog gå om jag orkar.

Här får ni se några iallafall, väldigt olika toner i alla men men haha:

Raw:

Jpg:

Kommentera

