h1

Loppis

juli 4, 2010 @ 17:28

Idag har jag varit på loppis hela dagen. Det var en stor utomhusloppis som sker en gång om året.

Den fina kistan längst till höger gick för bara 120 kronor på auktionen!

Hej!

Ett av bokstånden.

Jag hittade den här godingen för 5 kronor.

Här spenderade jag mest tid ❤

Efter ett tag tog jag av mig ena skon för den satt konstigt och skavde folk började glo och två tjejer
pekade och skrattade ”såg du” ”titta”, herregud hade lust att slänga den andra skon på dem haha!

För en tia kan man få mycket t.ex…

ett plättjärn!

När man ville vila lite kunde man sätta sig på fotbollsplanen på pappas nyinköpta matta.

Dessa vackra gitarrer var också på auktionen men såg tyvärr inte vad de gick iväg för.

One comment

  1. […] har jag varit på min favorit loppis som är i Mariestad en gång om året. (Så här såg det ut förra året). Fyndade en tavla, en bok och en förvaringsbänk för endast 105 […]



Kommentera

