h1

Eclipse

juni 30, 2010 @ 23:09

Inatt var jag på premiären av Eclipse. Skulle upp och jobba dagen efter men det var såå värt det.
Det är min favoritbok i serien och det blev min favorit av filmerna. Grymt filmad!
Har nog inte kunnat smälta den riktigt det var så mycket som hände på så kort tid haha
men folk applåderade i salongen när filmen var slut. Gott tecken.

Jag kom hem vid kvart i tre och försökte verkligen sova men jag med mina drömmar och med vetskapen om att man
verkligen måste somna gjorde att jag bara vaknade hela tiden och räknade timmarna tills klockan skulle ringa.
Och så var det typ en hackspett som satt utanför mitt fönster och hackade, jag hade öppet ventilen så det lät
som fan och till och med pappa hörde den haha.
Jaja nu är den har dagen slut iallafall och jag ska strax hoppa i säng, jobbardag imorgon också. Sov gott!

(Och hipp hipp hurra för idag är det Thereses födelsedag!)

Kommentera

