h1

Midsommarafton

juni 25, 2010 @ 21:59

Ungefär så här har min dag sett ut hittills.
Varit ute och gått/sprungit. Jag & A har lagat mat. Jag gjord en marängbomb som var populär.
Försökte mig på att göra en midsommarkrans men det blev ingen höjdare haha.
Fixade tipspromenad till min grannar som alla andra år. Var ute och fotade och sprang på 4 (!) rävungar.
Fatta att jag fick ångest att jag inte hade med mitt teleobjektiv haha.
Sen när jag skulle hem låg det en katt hos farmor som jamade som en galning.
Åkte hem och hämtade vatten och mat och han/hon lät som en katt från youtube när den åt haha. Sötnos.

One comment

  1. […] Do A Trick « Vaniljbullar ”Kissen” & jag juni 26, 2010 @ 16:10 Katten från igår är fortfarande kvar nere hos farmor och verkar sova på höloftet. Kommer ut så fort jag ropar […]



Kommentera

