h1

Helt slut

juni 24, 2010 @ 22:21

Har varit en sjukt stressig och svettig dag på jobbet. Alltså det går inte att förklara hur lång kö vi hade.
När vi stängde hade vi 40-minuters kötid kvar, måste jag säga att vi jobbade över en timme?
Efter åkte jag & A till Skövde och handlade all mat, fick också en gratis glass på McDonalds tack vare att de gjorde fel.
Vi kom hem vid halv tio och jag orkar verkligen inte gå ut och gå ikväll.

(Den här bilden har min farbror tagit och jag tyckte den var så fin så A får låta denna vara)

Kommentera

