h1

Bildregn från dagen

april 24, 2010 @ 19:45

Idag väckte A mig med att säga att han ville göra nåt, typ åka till Örebro och gå på Ikea.
Jag förstod inte vitsen med det direkt när jag inte alls är på topp och vi ändå inte ska handla nåt.
Något ville han göra i alla fall så det slutade med en resa till Karlsborg där vi åt på Idas brygga.
Första gången jag åt där och vilken lyx att få restaurang mat en helt vanlig lördag.

Innan dess var vi nere vid Vättern och fotade, men A får faktiskt ta med sig sin egna kamera nästa gång.
Så segt att gå och vänta på varandra och jag ville ju ta kort när han såg så gullig ut halvliggandes på en brygga.
Efter maten drog vi till hans mormor och satte ihop en tv-bänk, så gick den dagen med.
Älskar min pojkvän, och jag älskar oss ♥ Inga speciella foton alls men ni kan se hur lite av dagen såg ut:

Det finns så roliga hopp bilder på oss två så jag trodde jag skulle bajsa på mig när jag tittade igenom hahaha, neee.

Självklart skulle A rita en snopp i ett hjärta som fanns på stranden.

Såklart åkte jag ner med foten i rena gyttjan.

Kallrätter.

Varmrätter, jag som inte är van vid att äta mycket. Synd att man inte hade större magsäck ibland.

Kommentera

