h1

Äventyrsbad, krock & jobb

april 13, 2010 @ 22:18

Jösses, det är typ första gången idag som jag kommer hem och sätter mig ner.
Har varit på äventyrsbad med grannarna, sprungit runt och åkt rutschkanor från 11-14.
Shit vad kul det var! Badet hade också saltvatten istället för klor och det var en intressant upplevelse.
Kändes mycket bättre med salt även om man blev förvånad varje gång man kände smaken på läpparna.
Åkte Crazy river en gång som är en vildfors utomhus, jag visste inte vad jag skulle förvänta mig så när
jag väl åkt banan trodde jag att det bara var att resa sig upp och gå men då kom värsta vattentrycket under
så jag hade svårt att komma upp till vattenytan.
Hade velat testa igen när man visst vad som skulle hända men den var öppen väldigt sällan.
”Magic eye – vattenrutschkanan som du åker med uppblåsbara ringar” var helt klart roligast.
Måste dra dit med A nåndag! Blev nerbajsad också haha, äääckligt.

Efter badet på väg hem krockade vi , körde in i bilen framför. Ingen skada eller så
och S sov kvar i baksätet så det märktes kanske inte så farligt haha.
Precis efter det och vi hade stannat bilen för att prata med den andra föraren ringer min mobil
och jag blir inbjuden till jobbintervju. Woho! Fatta att det var konstig kontrast mot vad precis
hade hänt med en kille i baksätet som frågade vad som hände och vem som ringde, men hoppas på det bästa. Härligt!

Kommentera

