h1

The title of my book would be life with Superman

april 5, 2010 @ 21:57

Den här påskhelgen har gjort mig helt knäpp haha.
Jag är så van vid att jobba påskhelgen och omställningen att inte ha ett skit att göra och alla bara ligger helt slappa haha.
Långfredagen var så seeeg och igår kväll var ingen höjdare heller men det har varit bra med några utflykter
och nu känns det att våren äntligen är på väg.

A du är min klippa och det är dig som jag kunnat lita och luta mig mot när det har varit jobbigt.
Är stolt över våra snart 6½ år tillsammans, inte fan har det varit lätt, vi har fått kämpa men
vi har gått igenom så mycket tillsammans och växt upp med varandra, kan du tänka dig att jag bara var
16 när vi blev tillsammans? Älskar att vi alltid kan skratta tillsammans vart vi än är/gör.
Jag älskar dig och jag längtar tills vi kan flytta ihop och starta vårt eget hem ihop ♥

Ps. Du är en bajskorv för att jag inte får lägga upp bilder på oss därför blir det en
random bild och för att dina fisar är den värsta lukten jag känt. Någonsin. Ds.

Kommentera

