h1

Little darling, I feel that ice is slowly melting

mars 20, 2010 @ 16:39

Idag har vi haft 8 plusgrader och sol! Gräset har börjat synas på sina ställen och det syns att snön har börjat smälta. Åh!

Var inne i Skövde en sväng tidigare idag och köpte lite grejer för presentkortet från Kicks.
Äntligen en ny dagkräm, min hud behöver fukt. Köpte några nya ansiktsmasker (från Australien, loves!)
och en mascara som jag fick 20% billigare. Hur är det med er, frågar ni om råd i butiker?
Visst det kanske inte är nån höjdare att ha nån stirrandes på ens bröst i en underklädesbutik men man får ju bra råd.
Jag frågar mest när jag är inne på affärer som Kicks, om vilken nyans jag ska ha på min foundation (har oftast den ljusaste, haha blekfis) eller vad som passar min hud. Har tröttnat på min hud i ansiktet rejält nu så det ska försöka fixas.

Var inne på Media Markt och köpte New Moon dvd:n (yay!) för en del av mina födelsedagspengar
innan allt går till tråkiga men nödvändiga saker.

2 kommentarer

  1. haha, ja, finns vissa läkare/proffesorer(?)/whatever som har en teori om att alla som är vänsterhänta egentligen var tvillingar i början, men något gick snett, som att tex. de åt upp sin högerhänta tvilling, och därför blev det endast en liten vänsterhänt unge kvar! haha 🙂


  2. Sv: Tack! 🙂
    Skulle vara roligt att höra vad du tyckte om dom där ansiktsmaskerna? 🙂



Kommentera

