h1

Jag satt häromdagen och läste min tidning en dag som så många förut

februari 19, 2010 @ 10:16

Igår kväll hade vi snöstorm här, jag var ute och gick vilket inte var speciellt trevligt haha.
A hade det dock värre efter jobb i Mariestad tog det honom dubbelt så lång tid att köra hem än i vanliga fall och han
kunde inte åka hem utan fick sova här och när han kom hit fastnade hans bil, jag frös som satan när vi skulle få loss den.

Idag mår jag inte nåt vidare, har ont i halsen så jag tänker tillbringa större delen av dagen i sängen och passa på att läsa tidningar jag inte hunnit med, Cosmo är favoriten bland ”tjejtidningar”. Vilken är din?

One comment

  1. Csomopolitan är min favorit! 🙂

    Sv; Nja.. i början ”rasade” jag nästan i vikt faktiskt 🙂 Men det är nog olika från person till person 🙂 ♥



Kommentera

