h1

Barndomsvän

januari 26, 2010 @ 22:53

Ikväll har jag varit hemma hos Sara i Mariestad som jag känt nästan hela livet.
Det var väldigt längesen jag träffade henne och det var trevligt att prata och det kunde vi nog
fortsatt med det ett tag till men jag var tvungen att hämta A som var på ett jobb i Mariestad.

Jag har några kort där vi ser lite konstiga ut på och Sara har desto mer videoband med alla
våra uppträdanden vi hade. Första kortet ska vi uppträda på skolans melodifestival.
Sara ser helt bedårande ut medan jag ser ut som en galen tant med 20 katter.
Andra kortet är när vi kommit hem från skolan.
Alltså herregud hur ser jag ut, jag skyller på mamma! Haha.
(Jag är ungen till höger sen till vänster).

2 kommentarer

  1. vadå ignorerar dig? bara för att jag inte är ute så mycket på internet längre eller vad? haha


  2. nänä men du vet ju att jag inte har pengar på mobilen det har jag ju sagt och du vet ju hur msn är i skövde. om du undrar varför jag skriver här så funkar inte msn igen! gaah, varför krånglar msn så för mig haha



Kommentera

