h1

Fem artister som får mitt hjärta slå några extra slag

januari 18, 2010 @ 21:22

Lars Winnerbäck – Mannen som sätter ord på allt man inte kan säga själv. Även om jag inte
är överförtjust i hans senaste skiva så har han en plats i toppen.

The Beatles – Måste man kommentera detta?

Taylor Swift – Så ung och så talangfull, skriver mest låtar om tonårsförälskelser och hon gör det bra.

Muse – Dessa grabbar alltså. Jag får tacka Stephenie Meyer för att hon gav mig chansen att upptäcka dem.

Ray LaMontagne – Åh, åh, åh har ni inte tidigare hört honom så måste ni lyssna!

Och alla skriver sina egna låtar, loves! Vilka är era favoriter?

2 kommentarer

  1. sv; jag vet inte riktigt hur man ska beskriva smaken av skittles. Dom smakar sött och fruktigt och har en sorts geléig konsistens, verkligen supergoda! 🙂


  2. tack sotnos 🙂



Kommentera

