h1

När jag ser mig själv i spegeln vänder jag mig om

januari 15, 2010 @ 13:00

Vilken natt jag haft haha. Först skulle jag sätta upp håret i en tofs så jag lyfte lite på huvudet från kudden
och då fick jag på något sätt in sladden till min kudde (har en högtalare inbyggd i kudden) i tofsen och fick inte
loss den. Slutade med att pappa undrade vad jag tjatade om och kom in och hjälpte mig loss.

Andrei kom och la sig, drack vatten och ställde tillbaka flaskan på hyllan över sängen och ner far en
tjock ram och landar på min axel, aj! Haha garvade som fan med min hesa röst och Andrei blev orolig och sa
”men älskling hur gick det, jag är så rädd att en natt ska hela hyllan åka ner på dig och då kanske du stendör”
Hahaha, är rätt öm på stället idag.

Sen fortsatte natten inte så roligt, låg och hostade mest hela tiden så idag stod jag inte ut mer,
åkte och köpte hostmedicin.

(Självporträtt från i somras, brukar undvika att lägga upp bilder som ens är en dag gamla men nu får det bli så haha)

2 kommentarer

  1. Aaah, fin bild! Och gillar blurb-böckerna i inlägget under. Assnygga! Vad kostade de att göra? Och just det! Kamerorna låg på strax under 30 pund, så runt 300 pix då 🙂 Väldigt fina, man funderar ju på att köpa! De hade massa polaroid-kameror också, jag ville haaa. Men vet inte vad priserna ligger på såna så jag visste inte om de var värda priset eller inte. Ha det bra!


  2. go bild 🙂



Kommentera

