h1

Det är sagt av nån stackare som aldrig ramlat runt med dig

januari 3, 2010 @ 20:43

Idag blev det en rätt spontan tripp ner till Jönköping för att handla på Ikea.
Efter att ha suttit uppe till halv två för att se halva Inglorious Basterds åkte vi efter nio och
jag som knappt funkar utan mina åtta timmars sömn + krasslig trodde jag skulle tuppa av på nervägen
men när vi väl kom fram blev det bättre.

Andrei köpte det han skulle. En byrå som sen tog två timmar att sätta ihop (alla dessa lådor) haha.
Sen köpte han ett täcke till mig fastän jag protesterade vilt, mitt täcke blev väldigt litet efter en tvätt
så jag får välja att täcka fötterna eller bröstet haha. En mysig dag som bra avslut på ledigheterna.
Ska strax slänga upp några bilder jag tog i hamnen i Hjo som resulterade i att jag trodde jag skulle förlora mina fingrar.
Så jäkla kallt blåste det där ute, haha jag skakade så jag trodde alla bilder skulle bli suddiga.

Kommentera

