h1

2009

januari 2, 2010 @ 21:55

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
– Åkte till Paris.

Vilka länder besökte du?
– Frankrike, åkte igenom Danmark och Tyskland.

Är det något du saknat år 2009 som du vill ha år 2010?
– Mer resor och en bra hälsa.

Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas?
– Det är inte exakta datum, men jag kommer alltid minnas Paris runt den 14 juli.

Har du varit sjuk eller skadat dig?
– Mådde väldigt dålig av cerazetten men det blev bättre efter jag slutade knapra dem.
Annars har jag känt mig småkrasslig nästan jämt.

Bästa köpet?
– Tamron 17-50mm 2.8 och min externa hårddisk.

Vad spenderade du mest pengar på?
Fotoutrustning & bensin förmodligen.

Gjorde någonting dig riktigt glad?
– Förutom människor jag älskar så var det ett riktigt nördår med både Harry Potter & New Moon, haha.

Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009?
Taylor Swift – Hey Stephen
Katy Perry – Hot N Cold
Matisyahu – King Without A Crown
Columbus Short – My Babe
Slängde snabbt ihop en lista som består av låtar som kom ut 2009 som jag tycker är bra.

Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
– Gladare, aldrig mer cerazette.

Vad önskar du att du gjort mer?
– Rest och skrattat.

Vad önskar du att du gjort mindre?
– Legat sjuk.

Favoritprogram på TV?
– True Blood.

Bästa boken du läste i år?
– The Time Traveler’s Wife .

Vad fick dig att må bra?
– Kameran, vänner, kärlek, film, musik & böcker

Vilken kändis var du mest sugen på?
– Haha, Robert Pattinson.

Vem saknade du?
– Sumo.

De bästa nya människorna du träffade?
– Anna helt klart.

Kommentera

