h1

Hur många gånger har det hänt nu älskling?

december 25, 2009 @ 15:00

Andrei ville att jag skulle följa med och köpa snus. Jag sa ”Nej, för jag är livrädd varje gång jag åker med dig
för du kör jämt i diket”. Då säger han ”Nej, jag ska köra så lugnt och fint”.
Vi hinner knappt åka 10 meter och då ser det ut så här:
(Fan vad gött det var att stå i mer än en halvtimma i snöstormen med traktor och jag puttandes på i bak)

Hahahahaha. Jag skrattade så sjukt mycket när jag skulle krypa ur bilen på Andreis sida.

Kommentera

