h1

Ungefär så här har min julafton sett ut

december 24, 2009 @ 22:25

Morgonpromenad med Andrei efter vi öppnat varandras julklappar.

Tydligen måste man vara ren & fin på julafton så jag och min bror försökte vårat bästa. (Jag ser helt slut ut)

Går in till våra grannar och byter julklappar.

Går ner till farmor och käkar julmat.

Sitter i Tvrummet med Basses och hans flickväns gris som de verkar tro är verklig.

Vi glor på Kalle, typ alla somnar.

Öppnar julklapparna.

Äter gröt.

Kidnappar den där grisen och sätter den ute i snön.

Går hem och skickar in tomten till grannarna.

Nu ska jag fortsätta. God Jul på er!

Kommentera

