h1

KSS

december 4, 2009 @ 16:51

Idag har jag varit på kss för att kolla in min hals. Har haft ont i halsen sen September.
Iallafall kördes det in en fiberkamera i näsan och ner till halsen två ggr.
Fick flashbacks till gastroskopin men tack och lov kändes det knappt nåt.
Den andra läkaren sa att jag såg irriterad ut längst bak på tungan och att
jag kunde ha en infektion i körtlarna där eftersom man brukar få det när
man har haft problem med halsmandlarna och tagit bort dem.

Fanns dock inget jag kunde göra utan det skulle gå över med tiden.
Bläsch, det är ju bara irriterande att ha ont i halsen hela tiden.

One comment

  1. Vilket vackert kort!! 🙂



Kommentera

