h1

Tjejsnack #33

december 2, 2009 @ 23:01

Låtar

1. En låt som betyder mycket för dig, av vilken anledning?
Hm tänkte ta en av alla låtar som hör till mig & Andrei men jag tror jag tar Åsa Jinder – Av längtan till dig.
Jag har alltid varit svag för den och skulle vilja ha den spelandes på mitt bröllop.
Och för att göra en tvärvändning, Eva Cassidy – Time after time, på min begravning.

2. En låt du aldrig mer vill höra, av vilken anledning?
Basshunter – Boten Anna, måste man ge en förklaring på det?

3. En låt du lyssnat på som du inte tycker är barnvänlig?
– Alltså den första jag kommer att tänka på är; Björn Rosenström – Raggarrock (pojkarna som busar).

4. En låt som gick varm i din musikspelare under tonåren?
K-Ci & JoJo – All My Life. Den rullade många gånger, och åh vad fin den är fortfarande.

5. En låt som ger dig julstämning?
Mariah Carey – All I want for christmas is you.

Gah vad svårt, man lär ju komma på andra alternativ om man tänker lite mer.
Tjejsnack

Kommentera

