h1

It is like a big hole has been punched through my chest

december 1, 2009 @ 0:26

Så, hemma från New Moon för andra gången. Det märks att det inte är så många större fans
som går några veckor efter premiären, på natten den 19:e var det många som skrattade,
drog efter andan och skapade en atmosfär. Idag var det så knäpptyst att jag inte ens vågade
tugga på mina baconchips utan lät dem smälta i munnen, haha!
Och så har min bror och min mamma nåt gemensamt och det är att somna på biografer, fattar inte! Ha!

Jag kunde riktigt njuta och lägga märke till detaljer nu när jag var beredd på vad som skulle hända.
Det som fortfarande satte störst avtryck på mig var Bellas skrik på nätterna. Fy fan vad det är bra.
Man känner verkligen hennes smärta. Och jag är väldigt förtjust i alla saker de lagt till för att visa
hur snabbt vampyrerna rör sig. Skatan som flyger i slowmotion bl.a. Och hur förstörd Edward ser ut i Italien.
Drömmen i början och åååh. Det jag inte gillar är hur dem stönar vid kyssen utanför huset, haha.
Ska sluta skriva nonsens nu.
Sov gott!

(Och ibland känns livet så komplicerat att jag får ont i magen bara jag tänker på det)

One comment

  1. klart man somnar, det blir ju så cosy!



Kommentera

