h1

Dustinhome tävling

november 15, 2009 @ 19:49

Dustinhome har en tävling där man kan vinna presentkort på 15.000 kronor!
Och varför inte testa att vara med? Här kan ni läsa mer.

Som jag har nämnt i ett inlägg under så har jag varken jobb och inte får jag nåt från Alfakassan heller
därför finns det inte några pengar att slösa. Här är iallafall två saker jag skulle kunna tänka mig att skaffa
annars blir det att köpa juklappar.

iPhone 3Gs:

Åh hallå älskling! Eftersom min mobil har gått igenom mycket (bl.a. bajsränna på SOS-Animals) och nu inte
ens går att prata i utan att ha på högtalaren (om man inte vill bli galen av det hackande ljudet) så
skulle en iPhone inte sitta fel.

Nikon D90 kamerahus:

Nu när jag känner att jag har bra objektiv (det enda som fattas är teleobjektiv)
så skulle det sitta bra med ett nytt kamerahus.

2 kommentarer

  1. Hej Lisette!
    Jag såg precis att Dustin har samma tävling nu igen!! Själv hoppas jag på nytt kamerastativ :))

    Hare fint! Hanna


  2. … glömde addressen haha, förlåt att jag spammar kommentaren!
    http://www.dustinhome.se/page/6283/tavla-pa-dustinhome-se/



Kommentera

