h1

Jag är hon i vitt

februari 22, 2009 @ 20:14

Nu har jag gjort upp en pakt med Abbe. Den där giftaspakten ni vet?
Om ingen av oss är gifta när vi fyller 30 så gifter vi oss, och vi menar allvar.
Så som jag alltid tänkte när jag var yngre, att vi nog skulle gifta oss i framtiden.
Bra, då får jag en man som alltid får mig att skratta. Inte dåligt det.
Abbe verkar låta mig avgöra det hela, hmm. Han tycker det ska bli spännande haha.
Och Andrei säger att han kan vänta till 30 så han blir av med mig då, snällt 😛

Då fick Abbe mig i födelsedagspresent om 8 år 😛

Kommentera

