h1

Bokenkät

januari 28, 2009 @ 14:42

Senaste bokköp: Köpte en bok till min brevvän i USA, Kristin Lavransdatter av Sigrid Undset.
Amazon är en bra grej (:

Senaste bibblolånen: Oj, var nog i gymnasiet, diktböcker.

Senaste utlästa boken: New Moon – Stephenie Meyer för tredje gången men ska vi säga en ny så Idun av Johanne Hildebrandt.

Favorittidning: Cosmo eller Glamour.

Plats där jag helst läser: Hängmattan! Eller på taket haha.

Så sorterar jag min bokhylla: Har bara två små hyllor där jag får plats med favoriterna och olästa. De andra hamnar i garderoben.

En bok som jag minns att jag läste när jag var liten: Pelle Svanslös och Vitnos haha.

Vilken bok i min bokhylla har jag ägt längst: Har kvar den allra första boken jag köpte för egna pengar. Tror det var en vitnos bok, orkar inte kolla.

Vad ser jag mest fram emot att läsa i vår: Jag väntar på att få Twilight Saga: The Official guide om det räknas, annars finns det ingen bok som kommer ut som jag har väntat på.

Kommentera

