h1

Min framtid?

januari 23, 2009 @ 18:55

Nu har SLU ändrat utbildningen Djursjukvårdare igen!
Nu ska den heta Djursjuksköterska och vara ett år längre.
Det tråkiga är att jag har slösat ett och ett halvt år på att plugga biologi. Pust.
Nu behöver jag istället Naturkunskap B (ska nog inte vara ett problem) och Matte B (öhm, host).
Så nu har jag ändrat min ansökan till biologin mot de två kurserna istället.

Det positiva är att man inte längre behöver yrkeserfarenhet ett halvår innan man söker in!
Hur bra är inte det! Så bara jag fixar de två kursena kan jag söka in, åh härligt.
Men den där matten alltså, blä.

One comment

  1. Kul!

    Jag ska söka dit nu inför HT 2009 – förhoppningsvis blir jag antagen.
    Cheers!

    Emir
    emir.kurtjak@hotmail.com



Kommentera

