h1

Det här som kallas kärlek

december 19, 2008 @ 22:51

Jag är van vid att vara ifrån Andrei på vardagarna eftersom han för det mesta under våra
fem år tillsammans har pluggat/jobbat i småland. Det längsta utan varandra har varit en månad.
Visst har det varit jobbigt men det är inget jämfört hur jag reagerar när jag vet att han är
låt oss säga, en tre mils radie från mig. Hela mitt jag skriker efter honom, speciellt jobbigt
är det när man är på jobbet, kan inte sitta still och räknar minuterna. Och det blir värre med åren.
Det jag egentligen ville ha sagt var; Andrei jag älskar dig.

Kommentera

