h1

”Di elda jag upp”

november 25, 2008 @ 21:39

Yey, har precis sett Twilight för andra gången, Therese var visst där på dejt.
Åh, Edward var fortfarande underbar och baseballscenen grym!

Har så sjukt ont i magen, Andrei tyckte jag skulle åka in till akuten. Men orka sitta där i timmar.
Vårdcentralen har dessutom klantat till sig igen. De har inte undersökt ett prov som visade att jag hade
en infektion (för två veckor sen!) så jag fick åka dit med ett nytt prov idag, hoppas jag får hjälp snart.

Iallafall får ni en video från idag nere hos min farmor. Jag låter konstig för jag försöker hålla mig för skratt pågrund av min dåliga humor:

Kommentera

