h1

Killar och bilar

oktober 3, 2008 @ 17:10

Som ni vet köpte jag en ny bil i söndags, Andrei provkörde den och jag sa inget.
Men nu har han köpt en ny bil, ja då ska jag göra så och så och så när jag kör den.
Vi kan ju bortse från det faktum att jag kör bättre än honom
och att han förstörde tre saker på min förra bil. Varav ett min ruta som blev helt fucked up.
Vad fan är det med killar?

Nu ska jag ut och köra min bil hur jag än behagar, så kan Andrei stoppa upp sin polerade bil i röven.

One comment

  1. Hej! tänkte bara berätta att jag länkat till dig på min blogg 🙂
    Trevlig helg!



Kommentera

