h1

Gislaved

september 7, 2008 @ 18:59

Var som sagt nere i Gislaved torsdag-fredag.
Andrei bor just nu i en liten källarlägenhet med kallt stengolv. Brr.
Iallafall hittade jag den här koppen som jag gav honom för fyra år sen.
Tänkte att det var gulligt av honom att ta med just den ner eller så
hade han bara greppat två koppar när han åkte ner.
Det visade sig självklart vara det sistnämnda

Har börjat med att lägga in alla gamla inlägg, är på oktober 2006.
Det kommer ta sin tid, haha.

2 kommentarer

  1. Kul att se.:)


  2. […] är jag äntligen klar med att lägga in alla inlägg från min gamla hemsida. Jag började i September så det har tagit sin tid Men nu är det äntligen färdigt och behöver aldrig göras igen, bara […]



Kommentera

