h1

Kort promenad

juli 13, 2008 @ 23:49

På vår korta runda på två kilometer hann vi med mycket.
Vi blev inbjudna till min farmors bror för att äta biggaroer.
Sen kom farmor gående på vägen så hon ropades också in i trädgården.
Så är det när släkten bor grannar.
När vi var hemma igen kom pappa ut och hälsade på Sumo (igen).
Så gick jag in med Sumo och där blev jag sittande några timmar och fikade.
(håll över bilderna för info, haha)

Sumo hjärtat
Andrei äter biggaroer
Farmor
Pappa & Sumo
Sumo bär sitt koppel och lurpassar på Andrei

3 kommentarer

  1. Vilken söt hund 🙂


  2. Sumo rocks 🙂


  3. Men! Jag undrar om det inte är sådana hundar min moster har. Och alltså är det mian vovvar. För jag är uppvuxen med dem och tar alla djur i släkten under mitt ägo så att säga. 🙂
    Sjukt lika är de i vilket fall som helst. Fast ”mina” är lite annorlunda i färgen. En tiger/spräcklig och en svart/vit. Sockerbullar till hundar!



Kommentera

